Saturday, June 4, 2011

untUk si DiA

Tolong beritahu si dia saya ada pesanan buatnya.. 


Tolong beritahu si dia, cinta agung adalah cintaNya dan cinta manusia bakal membuatnya alpa..

Tolong nasihati sia dia..

Jangan menyintai sy lebih dari dia menyintai Yang Maha Esa, jangan mengingati sy lebih dari dia mengingati Yang Maha Kuasa dan jangan mendoakan sy lebih dari dia mendoakan ibu bapanya..

Tolong katakan pada si dia, dahulukan Allah kerana di situ ada syurga dan dahulukan ibu bapa kerana di telapak itu syurganya..

Tolong ingatkan si dia. Saya terpikat kerana imannya bukan rupa dan saya lebih cintakan zuhudnya bukan harta..


Tolong pesan padanya sy membiarkan Yang Esa menjaga dirinya..

Tolong khabarkan pada si dia. Saya tidak mahu melekakan dia dan saya mahu dia berjaya dalam impian dan cita-citanya..
Hanya engkau Ya Allah mengetahui siapa si dia.... <3

No comments:

Post a Comment